?

Log in

I cant pretend [entries|friends|calendar]
Hazel Aden

[ userinfo | livejournal userinfo ]
[ calendar | livejournal calendar ]

6(2I Love You!s | Its you)

[01 Dec 2004|03:34pm]
[ mood | awake ]

Hey guys! I havent updated in forever, so lets see whats new at degrassi? Paige and Spinner broke up, i feel so bad for Paige, but she really is so much better than him. He is such a jerk, which is kinda confusing because he was so sweet before, well to her. They were perfect, then Spinner had to go on some ego trip, because Paige wrecked his car. Not to mention Deans car. He shouldn't have held that against her. Omg and him being all over Manny at that car wash. I hated showing Paige that picture, because i knew it hurt her, no matter how hard she tried to hide it. But i knew i had to, it wouldve been wrong not to. Its cool she gotta job. Hey and surprise,surprise, Alex helped her get it,well the second time after Spinner got her fired for fighting with Craig about Manny. She is a great cheerleader, but she sure does seem to start a lot of trouble.

xox - .:*:. Hazel .:*:.

6(3I Love You!s | Its you)

.... continued...... [16 Oct 2004|01:06am]
[ mood | content ]

Oh something i forgot to say... Way to go emma for showing rick up and for that great protest.. i just wish you would've let alex and jay beat the crap out of him (well continued letting them)... i guess you've got too gooda heart for that - nothing to be ashamed of - but then he might've learned his lesson, i wouldnt do it either tho .. i ALMOST started feeling sorry for him - thats almost , thank god i didnt that would be unethical lol..
xoxo - .:*:. Hazel .:*:.

6(1I Love You! | Its you)

[16 Oct 2004|12:42am]
[ mood | okay ]

omg i am sooooo sorry i havent updated in like forever!! Well the past few weeks have been crazy! I'm soo happy for Marco. HE GOT PREZ, and alex is vice? weird. Well And apparently he came out to him parents. ALL HAIL MARCO! lol ok moving on. I CANT BELIEVE RICK IS BACK! He is such a psycho. Can't he see that nobody wants him here. Exactly as Paige said ,He put my friend in a coma . The way i see it is he shouldn't be ALLOWED to show his face at Degrassi again. He is such a psycho. Thank god i know that Jimmy is one of the sweetest guys in the world and he would never do that. I LOVE YOU JIMMY!! well im off
xoxo - .:*:. Hazel .:*:.

6(2I Love You!s | Its you)

FIRST DAY! [02 Oct 2004|09:09am]
Ok so yesterday was my FIRST DAY of 11th grade. Paige had to go to trial. I can't believe she lost, Paige , sweety, I give you major props for having the guts to go up there and explain everything, in front of Spin, and your mom. Then that party, not what you would call fun.Paige just up and left, i was really worried. But on the bright side, I got to see my baby, Jimmy.He needs a one of these things. I missed him over the summer while he was at basketball camp. Thats all for now.
XoXo - .:*:. Hazel .:*:.

6(3I Love You!s | Its you)

THURSDAY!!! [30 Sep 2004|08:39am]
[ mood | anxious ]

Okay sooo todays thursday. I cant believe it. Only one more day untill school starts. Entering grade 11. I mean we might as well rule the school lol. Its not like anybody in 12th grade could compete with me or ANY of my friends, their the best! Paige,Ellie,Ashley,Jimmy,Spinner,Marco, this year should be the best one yet. So is anyone up for hitting The Dot after school Friday, and Paige i seriously need to go get some new shoes for my first day, wanna come? XoXo- .:> Hazel <:.

6(Its you)

First Post [29 Sep 2004|09:24am]
[ mood | content ]

Hey , this is my first entry in my livejournal. Everythings been going good. Cant wait for school. Also, its really like im becoming my own person. With Jimmy and everything. Before everyone kept saying that i was paiges sidekick but i think thats ridiculous. We are best friends, what do people expect? Maybe i did do a couple things paige told me to do. and i'll even admit it did seem as if i started to become paige. but theres nothing wrong with that. She's an awesome person. a little outspoken at times but still. Now im really becoming Hazel. Not Paiges friend, Hazel. - .: > Hazel < :.

navigation
[ viewing | most recent entries ]